Stap 2: Creƫren

Het is tijd voor creatie, creëren van nieuwe ideeën gebaseerd op de bevindingen uit stap 1. Samengevoegd in een concreet stappenplan, zodat de organisatie verder kan.

 

Creatiefase

De vorige fase heeft veel inzichten gegeven, in deze fase worden alle ideeën samengevoegd en wordt er een plan van aanpak gecreëerd. Dit plan van aanpak geeft naast informatie over de communicatie ook een gericht stappenplan.

 

10 stappenplan

Het plan van aanpak bestaat uit een 10 stappenplan dat focus brengt in de organisatie. Door te beschrijven wat eerst gedaan dient te worden en wat daarvoor nodig is, wordt het behapbaar voor de organisatie. Het zal een combinatie zijn van korte termijn en langere termijn acties.

 

Focus

Een 10 stappenplan geeft een organisatie focus en meer grip op het beïnvloeden van de klantbeleving.

 

Succes

Om dit plan te laten slagen dienen er keuzes gemaakt te worden in communicatiemiddelen, welk budget besteden we waar aan en welke uren kunnen we waar aan besteden.